Štandardný prístup – papierový zber údajov
- Opäť musím niečo zmeniť vo formulári? (nájsť, otvoriť, zmeniť, uložiť, preposlať, a všetko v Exceli)
- Kde je uložený aktuálny formulár
- Opäť nefunguje tlačiareň?
- To kto vypisoval? Neviem to prečítať…
- Kto to prepíše do elektronickej podoby?
- Kde nájdem fotografie k formuláru?
- Kto pôjde aktualizovať vizuál na nástenku (dashboard)?
- …?

iForms – digitálny zber údajov
Papierový zber údajov so sebou prináša veľké množstvo plytvaní. Zároveň však vytvára zaujímavý potenciál na zlepšenie celého procesu. iForms vytvárajú podmienky na digitalizáciu celého procesu -bez papierový proces (paper free). Všetky procesy spojené s vytváraním, úpravami, vypĺňaním, zapisovaním do databáz prebiehajú v digitálnom prostredí (digitalizácia procesu). Na využitie tohto riešenia okrem aplikácie iForms potrebujete iba zariadenie (pc, tablet, mobil, …) a prístup na internet (cloud). Medzi hlavné prednosti aplikácie iForms patria:
- Intuitívnosť – jednoduché vytváranie, úpravy a publikovanie elektronických formulárov bez nutnosti špeciálnych IT zručností, IT špecialistu
- Rýchlosť – jednoduchý elektronický formulár (aktívny formulár) je možné vytvoriť a publikovať v priebehu minút, aktualizácia formulárov – bez problémov, iForm stačí upraviť a nanovo publikovať
- Efektivita – samotný zber prebieha v aplikácii, po vyplnení elektronického formuláru a odoslaní údajov je zrealizovaný priamo zápis do databázy, nie je nutný žiaden prepis, eliminujú sa možné chyby pri prepise
iBoards – elektronické vyhodnocovanie
Ďalším krokom v zlepšovaní procesu je automatické elektronické vyhodnocovanie zozbieraných údajov. Celý proces vyhodnocovania sa deje bez potreby ďalšej osoby (digitálna transformácia), ktorá by dáta musela akokoľvek upravovať. Jednoducho povedané, od momentu vykonania záznamu vo formulári, rádovo do pár minút je možné si otvoriť online iBoards s výsledkami – dosiahnutá úroveň, sledovanie trendu, prioritné problémy, atď.
Zodpovedný manažér nestráca čas vyhodnocovaním ale venuje sa hľadaniu nápravných opatrení, zlepšovaniu. K výsledkom môžeme pristupovať v dvoch rovinách:
Prínosy digitalizácie
Dostupnosť
iForms a iBoards sú dostupné cez vzdialený prístup užívateľom s prístupom na internet.
Flexibilita
Možné dopĺňať ďalšie formuláre z rôznych oblastí, manažment formulárov a užívateľov.
Aktuálnosť
Po úprave formulára alebo dashboardu stačí iba publikovať, zmena v reálnom čase.
Funkčnosť
Na používanie stačí web prehliadač, možnosť prepojenia s podnikovými IT systémami.
Efektivita
Cena riešenia môže byť rádovo nižšia ako náklady na papierový zber a manuálne vyhodnocovanie.
Bezpečnosť
Prístup len pre určených užívateľov, jasná identifikácia kto, kedy, ako vyplnil formulár.
Oblasti použitia
Aplikáciu iForms je možné v rámci podniku nasadiť vo viacerých oblastiach (oddeleniach) ako efektívny nástroj zberu, vyhodnotenia a digitalizácie dát:
Výroba: záznamy o vyrobených kusoch, parametroch stroja, zber a vyhodnotenie OEE, procesné audity, Kamishibai, …
Kvalita: záznamy o nekvalite, záznamy o vstupnej a výstupnej kvalite, audity kvality, audity na nápravné opatrenia z A3, OIL, záznamy z meraní výrobkov, veličín, …
Údržba: TPM hárky, autonómna údržba – záznamy o čistení, mazacie plány; záznamy z preventívnej údržby, …
Neustále zlepšovanie (CI): 5S audity, záznamy z Gemba walk, podpora pri Kaizen projektoch, evidencia návrhov na zlepšenia, …
Ľudské zdroje (HR): zber a vyhodnocovanie údajov z testov, školení, spokojnosti zamestnancov, …
Jedna z ukážok možností využitia digitálnej transformácie dát – iCV – digitálna éra výberu uchádzača:
Referencie







Riešenia pre vás
iForms platforma
Zakúpenie kompletného softvéru s možnosťou výberu miesta nasadenia (lokálne úložiská, Cloud).
iForms ako služba
Podpora z našej strany pri vytváraní, používaní a vyhodnocovaní formulárov, záznamov, auditov, manažment auditov, užívateľov, prístupov.
iForms – pilotný projekt
Vyskúšajte si prínosy iForms a iBoards priamo vo vašej spoločnosti, vo vašich prevádzkových podmienkach.
Registračný formulár
